Witam wszystkim na mojej stronie

Witam wszystkim na mojej stronie

Witam! Na imię mam Walenty Mam

59 lat. Pochodzę z miejscowości Złocieniec. Pracuję jako listonosz. Moją główną cechą jest łagodność. Moim hobby jest film i język polski w komunikacji społecznej. Moją ulubioną powieścią jest Dotyk motyla . Jeśli chodzi o kino to uwielbiam Plac Zbawiciela (2006). Czasami grywam w World of Warcraft: Wrath of the Lich King (2008). Mam nadzieję że będziecie śledzić moje wpisy . Czekam na wasze komentarze . Serdecznie pozdrawiam !

Leave a Reply

