Jak media społecznościowe wpływają na rynek usług

http://www.hurtownia7.pl/category.php?id_category=38

Oddziałują one również z marek . Ponad połowa respondentów badań , 53 % – mówią, że się podobało lub po marki w social media z urządzenia mobilnego , większy odsetek , niż tych, którzy zeskanowany kupon lub QR Code ( 43%) ,badanie mówi . Wśród 53% ,górna powód podążają marki w social media z urządzenia mobilnego jest dostęp do oferty i ogłoszenia , powiedzmy 63 % .

hotel usługowy

Z 10 najczęściej odwiedzanych marek i organizacji, na urządzeniach mobilnych wśród badanych , pięć są sieci społecznościowe ( Facebook , Twitter , Instagram , Pinterest i YouTube), a dwa są sprzedawcy detaliczni ( Amazon.com Inc i Groupon Inc.) Reszta to wiadomości i strony pogody . Dodatkowo , konsumenci odwiedzić osiem w 10 z tych miejsc często przez telefon aplikacji niż stronie telefonu ,  mówi . Wyjątkami są Twitter , który zwraca 74 % jego ruchu telefonu z sieci mobilnej , i Amazon , z 66%.

Pomimo ich entuzjazmu dla mobilnego przeglądania , konsumenci nie są wyprzedane na wartości telefony zoptymalizowane stron internetowych. 54 % respondentów mówi witryn mobilnych nie zapewniają wystarczającej ilości informacji . Jednakże , 54 % twierdzi, że również strony zoptymalizowane dla mniejszych ekranów łatwiej poruszać niż miejsc przeznaczonych dla komputerów , a 67 % twierdzi, że strony działają szybciej niż telefonów stacjonarnych miejsc dostępnymi na smartfonie lub tablecie . , Które jest sprzeczne z najnowszego badania przeprowadzonego przez Retail Systems Research LLC , że stwierdziliśmy, że większość konsumentów woli pulpit do mobilnych stron , gdy na smartphone . Przeczytaj więcej o tych mylących odpowiedzi na telefon zoptymalizowane strony sprzedawców -i co może zrobić w tej historii z magazynu Internet detalicznego marcowym wydaniu .

spanie na rządanie

Badanie  zapewnia również obraz tego, co użytkownicy urządzeń mobilnych chcą . 91 % respondentów twierdzi, że chce być dostępna zawartości na dowolnym urządzeniu , dzięki , że ich największym problemem w ocenie marki na telefon, mówi . Oraz respondentów , którzy podzielają ich lokalizacji za pośrednictwem swoich smartfonów lub tabletów , 76 % twierdzi, że robią to w celu uzyskania bardziej odpowiednich treści na swoich urządzeniach .

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s